Onze NIMA coaches
Jouw Scriptiecoach heeft meerdere coaches die ervaring hebben met NIMA opleidingen. Zo kun je ons inschakelen als je een marketingplan gaat schrijven voor NIMA Marketing B of NIMA Marketing C, maar ook als je een NIMA Sales opleiding, NIMA Online Marketing of NIMA Communicatie volgt kunnen wij je verder helpen. Onze begeleiding is heel concreet en onze coaches zijn daarnaast goed op de hoogte van de scriptie eisen en competenties zoals deze gesteld worden door het NIMA. Tot slot kunnen we je ook helpen met het vormgeven en oefenen van je verdediging, zodat je goed beslagen ten eis komt als je jouw plan gaat verdedigen bij het NIMA.
Harry Steenkamp
Harry is al jaren werkzaam als mentor/coach voor NIMA B Marketing, NIMA B Communicatie en NIMA C Marketing. Daarnaast heeft Harry zijn eigen consultancybureau. Als consultant heeft Harry veel ervaring met marketing bij kleinere organisaties (met name startups en het MKB segment) en bedrijfsovernames. Bovendien heeft Harry veel ervaring in de financiële dienstverlening. Harry heeft de vaardigheid om goed te luisteren, door te vragen en heel zorgvuldig terug te geven wat de essentie is van je plan. Hierdoor is Harry in staat je te helpen structuur aan te brengen en hoofd- en bijzaken te scheiden. Lees hier het volledige profiel van Harry Steenkamp.
Martin Danko
Martin is al jaren werkzaam als mentor/coach voor NIMA B Marketing, NIMA B Communicatie en NIMA C Marketing. Daarnaast geeft Martin ook les bij SRM als marketingdocent gedurende de NIMA C opleiding. Martin is groot fan van de Blue Ocean strategie en heeft een voorkeur voor toepassing van nieuwe businessmodellen. Als consultant heeft Martin grote affiniteit met het ICT domein en innovatie. Martin is een coach die je weet te enthousiasmeren maar je wel het werk zelf laat doen. Hij geeft je concrete adviezen en tips hoe je dit kunt doen. Daarnaast is hij jouw sparringpartner als je vastloopt of een extra duwtje in de rug nodig hebt. Lees hier het volledige profiel van Martin Danko.
Linda Hovestad
Ook Linda is al jaren werkzaam als mentor/coach voor NIMA B Marketing en NIMA C Marketing. Daarnaast heeft Linda een marketingadviesbureau en werkt ze op interim basis bij verschillende organisaties (o.a. zakelijke dienstverlening, telecom, ICT, verzekeringen, leasemaatschappijen, retail) op verschillende marketingopdrachten. Als consultant heeft Linda grote affiniteit met techniek, nieuwe businessmodellen (o.a. Lean Start-up, Lean Scale-up, Business Model Canvas en Value Proposition Canvas) en innovatie. Linda is daarnaast gespecialiseerd in functiebeperkingen en leerproblemen. Als coach kan Linda jou helpen op inhoud, proces en structuur. Linda is in staat om vooral complexe vraagstukken te vertalen naar een behapbaar vraagstuk en snel te structureren in wat dit betekent voor jouw plan. Lees hier het volledige profiel van Linda Hovestad.
Onze werkwijze
Het traject begint met de intake, daarin stellen we samen vast welke NIMA coach het beste bij je onderwerp past. Vervolgens koppelen we je met jouw coach en dan gaan jullie samen aan de slag. We beginnen vaak met een sparsessie waarbij je samen gaat kijken wat de beste invalshoek is voor je plan. Je wilt immers niet verzanden in informatie, daarom is een afbakening heel belangrijk. Vervolgens kunnen we je helpen met de structuur van je plan en je inhoudelijk bijsturen zodat je plan voldoet aan de NIMA eisen. Onze coaches hebben ruime ervaring met de verschillende modellen die je moet toepassen in je document en hoe je komt tot een goede analyse van alle gegevens. Bij een Digital marketingplan gebruik je bijvoorbeeld een andere structuur en andere modellen dan dat je een NIMA C marketingplan gaat schrijven. Ook de analyse van alle verkregen data verschilt. Onze coaches weten dit en helpen je hierbij.
Onze tarieven
Voor onze begeleiding bij NIMA opleidingen gelden de reguliere tarieven. Betaalt jouw werkgever? Ook dat kan! Wij kunnen de factuur altijd op naam van jouw werkgever zetten. Je betaald verder geen btw, wij zijn vrijgesteld van btw.