Mirjam Goes

Mirjam Goes

Scriptiebegeleider Mirjam Goes is een ervaren scriptiebegeleider die jou als HBO, master of universitaire student kan helpen bij het schrijven van je onderzoeksvoorstel, plan van aanpak, scriptie of herkansing. Zelf heeft ze Communicatiemanagement aan de Hogeschool Utrecht (HU) afgerond. Daarnaast heeft Mirjam ook haar NIMA A en Online Marketing diploma behaald, toegepaste psychologie gestudeerd en maakte ze van visuele communicatie haar tweede natuur.

Met haar giraffenblik, helpt zij organisaties, merken, afdelingen, projecten en/of mensen een onderscheidende positie in te nemen en deze goed te vertellen. In woord en beeld. Bij alle vraagstukken kijkt zij of en wat er veranderd moet worden om het gewenste gedrag bij de doelgroep te bereiken. Dit doet zij vanuit het bureau waar zij mede-partner van is: Essentiedenkers.

Waar kan Mirjam Goes mee helpen?

Mirjam Goes kan je als scriptiebegeleider helpen bij alle business studies zoals de volgende opleidingen: Communicatiewetenschappen, Communicatiemanagement, Verandercommunicatie, Marketing en Commerciële Economie. Ook kan zij je helpen bij het schrijven van een positioneringsplan. Doordat Mirjam voor veel verschillende (soorten) klanten werkt, heeft ze een brede achtergrond en werkervaring en kan ze je daardoor helpen met het kiezen van een geschikt onderwerp wat aansluit bij de wensen van je opdrachtgever, zonder dat je de richtlijnen vanuit jouw opleiding over boord moet gooien.

Mirjam is één van de vele Nederlanders die in België is gaan wonen en ook voor Vlaamse klanten werkt. Zij kan je daarom ook helpen met interculturele communicatie tussen beide landen. Bovendien is Mirjam ook op de hoogte van de eisen van Belgische hogescholen en universiteiten en kan jou daarom ook helpen als je met jouw bachelor- of masterproef aan de slag gaat.

Scriptiehulp: online en op locatie

Mirjam geeft zowel online begeleiding als begeleiding op locatie. Op locatie kun je terecht in waar Mirjam regelmatig op locatie aanwezig is.

Expertises


Tips bij positioneren - Over USP’s, toegevoegde waarde en het ervaren daarvan.

Wat maakt hen anders?

Het liefst een Levi’s 501. En dan dat de onderkant van je pijp ‘afgetrapt’ was. Nike Air (Max) en een rugzak van Eastpack. Op TV Beverly Hills willen kijken, want daarover wil je mee kunnen praten. En ik vond het ook echt wel een leuke serie. – Toch jammer dat Luke Perry dit jaar overleed....

Lees verder...

Positionering als afstudeeronderwerp

Van positionering naar communicatie en hoe kapstokjes je daarbij kunnen helpen. In dit artikel krijg je handige tips die je kunt gebruiken om jouw positioneringsstrategie te ontwikkelen.

Lees verder...