Linda Hovestad

Linda Hovestad

Linda Hovestad is een ervaren scriptiebegeleider die zowel HBO, Master en universitaire studenten kan helpen bij hun onderzoeksvoorstel, plan van aanpak, het schrijven van een scriptie of een herkansing. Daarnaast is Linda de oprichtster en eigenaresse van Jouw Scriptiecoach.

Naast Jouw Scriptiecoach heeft Linda haar eigen marketingadviesbureau. Voor verschillende opdrachtgevers voert Linda marketingopdrachten uit zoals bijvoorbeeld het lanceren van een nieuw product of het ontwikkelen van een strategisch marketingplan. Maar ook opdrachten voor het ontwikkelen van een propositie of het neerzetten van een campagne. Linda heeft veel kennis van de nieuwstee businessmodellen (zoals o.a. het Business Model Canvas, Value Proposition Canvas, Customer Journey). Daarnaast heeft Linda gedaan met Lean Six Sigma, Agile/Scrum en heeft ze veel ervaring met Design Thinking.

Vanuit NCOI Groep geeft Linda verschillende trainingen voor de merken SRM, Lectric en Scheidegger op het vlak van ondernemen en (online) marketing. Daarnaast geeft Linda zelf ook trainingen op het vlak van persoonlijke ontwikkeling, leiderschap en ondernemen. Ook helpt Linda startende ondernemers bij het opzetten van hun onderneming en begeleidt ze als businesscoach bedrijven met specifieke vraagstukken.

Linda heeft zelf de opleiding HBO Communicatiesystemen gedaan bij de Hogeschool Utrecht. Vervolgens heeft Linda bij SRM de opleiding Marketing NIMA B, Marketing NIMA C en Online Marketeer B succesvol afgerond. Op dit moment zit Linda in de afrondende fase van haar Executive Master Imagineering aan Breda University of Applied Science (BUAS).

Sinds 2011 begeleidt Linda vanuit SRM studenten die een marketingplan moeten schrijven voor NIMA Marketing B of C. Ook wordt Linda door het NIMA regelmatig ingezet om examens voor NIMA A Online marketing en NIMA B Digital marketing af te nemen. Haar expertise en werkervaring heeft Linda opgedaan in de telecom, ICT, financiële en zakelijke dienstverlening. Linda is dan ook een doorgewinterde marketeer en coach die je kan helpen bij verschillende marketing, communicatie en positioneringsvraagstukken.

 

Waar kan Linda Hovestad mee helpen?

Bij Linda kun je aankloppen als je hulp wilt bij je (strategisch) marketingplan, communicatiestrategie, positionering, merkstrategie of online (marketingplan). Daarnaast heeft Linda veel ervaring met ontwerpscripties o.a. van de opleidingen International Communications and Media, Communication & Multimedia en Communicatiesystemen.

Door haar werkervaring beschikt Linda over een bak marketingkennis waardoor ze voor bijna ieder onderzoeksvoorstel, plan van aanpak, scriptie en herkansing snel tot de kern van het probleem kan komen. Hierdoor kun jij snel meters maken en kun je in een relatief kort tijdsbestek afstuderen. Linda kan je ook helpen als je een NIMA Marketingplan moet schrijven op NIMA B of NIMA C niveau. Daarnaast heeft Linda kennis van de bekende businessmodellen en methodes zoals bijvoorbeeld LeanSix Sigma, Lean Start-Up, Agile, Scrum, het Business Canvas Model, het Value Proposition Canvas, Design Thinking en Customer Journey Mapping.

Door haar achtergrond als coach is Linda Hovestad gespecialiseerd in het begeleiden van studenten met leerproblemen die een scriptie gaan schrijven. Denk aan ADHD, ADD, faalangst en uitstelgedrag. Linda maakt met jou een heldere planning en geeft je heldere instructies wat je per dag/periode moet doen. Doordat Linda de scriptie in behapbare brokken opdeelt heb jij het gevoel dat je meters maakt wat de motivatie om je scriptie af te ronden zal vergroten.

Scriptiehulp: online en op locatie

Linda geeft zowel online begeleiding als begeleiding op locatie. Op locatie kun je terecht in waar Linda regelmatig op locatie aanwezig is.

Expertises


Bijna iedere scriptie, essay, paper of ontwerpgericht onderzoek begint ermee, het voorwoord. Hier vind je praktische tips voor het schrijven van je voorwoord.

Voorwoord schrijven voor je scriptie

Voorwoord schrijven voor je scriptie? Bijna iedere scriptie, essay, paper of ontwerpgericht onderzoek begint ermee, het voorwoord. Hier vind je praktische tips voor het schrijven van je voorwoord.

Lees verder...
Samenvatting of abstract scriptie schrijven

Samenvatting of abstract scriptie schrijven

Je samenvatting, ook wel management summery of abstract genoemd, geeft in één oogopslag weer waar je scriptie of document over gaat. Een goede samenvatting zorgt ervoor dat de lezer geïnteresseerd is en meer wil weten over jouw onderzoek. Tijd voor een aantal tips want een samenvatting moet daarom vooral ook lekker lezen en dat is...

Lees verder...