Onze NIMA coaches

Scriptiebegeleider Harry Steenkamp

Harry Steenkamp

Harry is al jaren werkzaam als mentor/coach voor NIMA B Marketing, NIMA B Communicatie en NIMA C Marketing. Daarnaast heeft Harry zijn eigen consultancybureau. Als consultant heeft Harry veel ervaring met marketing bij kleinere organisaties (met name startups en het MKB segment) en bedrijfsovernames. Bovendien heeft Harry veel ervaring in de financiële dienstverlening. Harry heeft de vaardigheid om goed te luisteren, door te vragen en heel zorgvuldig terug te geven wat de essentie is van je plan. Hierdoor is Harry in staat je te helpen structuur aan te brengen en hoofd- en bijzaken te scheiden.

Maarten Lems

Maarten is al jaren werkzaam als mentor/coach voor NIMA B Marketing, NIMA B Communicatie en NIMA C Marketing. Daarnaast heeft ook Maarten zijn eigen consultancybureau en werkt hij als docent marketing management bij het NCOI. Als consultant heeft Maarten veel ervaring met financiele en zakelijke dienstverlening, vooral binnen groter corporate organisaties. Maarten helpt jou om snel tot de kernvraag van jouw marketingplan te komen. Hij houdt van heldere en directe communicatie. Maarten legt de lat hoog en verwacht ook dat jij dat doet. Hij helpt je op weg, maar laat de verantwoordelijkheid aan jou om iets van je marketingplan te maken.

Scriptiebegeleider Martin Danko

Martin Danko

Martin is al jaren werkzaam als mentor/coach voor NIMA B Marketing, NIMA B Communicatie en NIMA C Marketing. Daarnaast geeft Martin ook les bij SRM als marketingdocent gedurende de NIMA C opleiding. Martin is groot fan van de Blue Ocean strategie en heeft een voorkeur voor toepassing van nieuwe businessmodellen. Als consultant heeft Martin grote affiniteit met het ICT domein en innovatie. Martin is een coach die je weet te enthousiasmeren maar je wel het werk zelf laat doen. Hij geeft je concrete adviezen en tips hoe je dit kunt doen. Daarnaast is hij jouw sparringpartner als je vastloopt of een extra duwtje in de rug nodig hebt.

Scriptiebegeleider Linda Hovestad

Linda Hovestad

Ook Linda is al jaren werkzaam als mentor/coach voor NIMA B Marketing en NIMA C Marketing. Daarnaast heeft Linda een marketingadviesbureau en werkt ze op interim basis bij verschillende organisaties (o.a. zakelijke dienstverlening, telecom, ICT, verzekeringen, leasemaatschappijen, retail) op verschillende marketingopdrachten. Als consultant heeft Linda grote affiniteit met techniek, nieuwe businessmodellen (o.a. Lean Start-up, Lean Scale-up, Business Model Canvas en Value Proposition Canvas) en innovatie. Linda is daarnaast gespecialiseerd in functiebeperkingen en leerproblemen. Als coach kan Linda jou helpen op inhoud, proces en structuur. Linda is in staat om vooral complexe vraagstukken te vertalen naar een behapbaar vraagstuk en snel te structureren in wat dit betekent voor jouw plan.