Martin Danko
Martin Danko is een ervaren scriptiebegeleider die zowel HBO als WO studenten kan helpen bij hun onderzoeksvoorstel, plan van aanpak, het schrijven van de scriptie of een herkansing. Als strategische marketeer beschikt Martin over een bedrijfskundige achtergrond. Hij is afgestudeerd BBA bij Nyenrode General Management. Vervolgens heeft Martin zijn MBA aan de University van Oregon afgerond. Ook behaalde Martin zijn post-master in didactische vaardigheden aan de Vrije Universiteit Amsterdam (VU).
Als docent heeft Martin les gegeven bij InHolland voor verschillende opleidingen, waaronder de HBO opleidingen Media en Entertainment en Communicatie. Daarnaast heeft Martin als gastdocent colleges gegeven bij Hogeschool Utrecht (HU) en Hogeschool van Amsterdam (HvA). Als docent verzorgde Martin bij de HU de post-HBO leergang Strategische Communicatie. En bij de HvA de summer school voor internationale bedrijfskunde. Verder is Martin docent en mentor bij SRM voor Marketing NIMA C. Vanuit zijn Consultancy bureau geeft Martin grote corporates in de IT sector, zoals IBM en Accenture, advies op het snijvlak van technologie en marketing. Hierdoor neemt Martin veel praktijkkennis mee.
Waar kan Martin Danko jou mee helpen?
Martin Danko vindt het leuk om jou uit te dagen en je te helpen om je onderwerp goed af te bakenen. Daarnaast kan Martin je goed helpen bij literatuur en theorie die je kunt gebruiken voor je scriptie. Ook kan Martin je helpen als je voor je paper literatuur- en bronnenonderzoek moet doen of een conceptueel model moet ontwikkelen. Daarnaast is Martin ook je sparring partner bij welk type onderzoek je het beste kunt uitvoeren om je scriptie met een goed resultaat af te ronden met de juiste aanbevelingen en adviezen. Martin kijkt hierbij zowel naar de procesmatige kant als de klant. Vanuit deze twee petten helpt hij jou scherp te houden.
Scriptiehulp: online en op locatie
Martin geeft zowel online begeleiding als begeleiding op locatie. Op locatie kun je terecht in Amsterdam Badhoevedorp waar Martin regelmatig op locatie aanwezig is.
Expertises
Accountancy Bedrijfseconomie Bedrijfskunde Bedrijfskunde (MER) Commerciële economie Communicatie Communicatiemanagement Communicatiesystemen Communicatiewetenschappen Communication and Multimedia Design Finance International Business and Languages Marketing Marketing management Marketing NIMA B Marketing NIMA C Media Media & Entertainment Management Online marketing Product design Productmanagement Strategische communicatie Vrijetijdsmanagement
In de picture: scriptiebegeleider Martin Danko
Jouw Scriptiecoach helpt studenten bij het schrijven van het onderzoeksvoorstel, plan van aanpak en scriptie. Het basis ingrediënt van onze dienstverlening zijn onze scriptiebegeleiders die expertise en werkervaring meebrengen waardoor wij je snel aan een passende scriptiebegeleider binnen je vakgebied kunnen helpen. Meestal per direct. Daarom tijd om onze begeleiders in het zonnetje te zetten...
Welke theorie en modellen gebruik je bij een marketingscriptie?
Welke modellen je het beste kunt gebruiken als je aan de slag gaat met een strategisch of tactisch marketingplan of marketingscriptie hangt af van de uitgangspunten die je beschrijft in je inleiding. Daarin zorg je voor de juiste afbakening door de aanleiding te beschrijven en het probleem te analyseren. Toch zijn er altijd een aantal...