FAQ (veelgestelde vragen)
1. Welke tarieven hanteert Jouw Scriptiecoach en hoe werkt de korting wanneer ik meer uren inkoop?
2. Wanneer start de begeleiding en wat zijn de gehanteerde werktijden?
3. Hoe kan ik zien hoeveel uren ik nog over heb?
4. Is er een minimum aantal uren dat ik moet afnemen?
5. Kan ik kiezen voor zowel online begeleiding als ook begeleiding op locatie?
6. Wat is het verschil tussen online begeleiding en begeleiding op locatie?
7. Voor welke opleidingen kan ik bij Jouw Scriptiecoach terecht?
8. Kunnen jullie ook helpen bij mijn onderzoek en SPSS?
9. Rekenen jullie ook voorbereidingstijd?
10. Hoeveel uren nemen de meeste studenten gemiddeld af?
11. Krijg ik geld terug van de belastingdienst?
12. Hoe gaat Jouw Scriptiecoach om met de verwerking van persoonsgegevens?
13. Is het inhuren van een externe scriptiebegeleider plagiaat?
14. Schrijven jullie ook mijn onderzoeksvoorstel of scriptie?
15. Wat kan ik verwachten bij een gratis adviesgesprek?
16. Kan ik ook een gratis adviesgesprek aanvragen op locatie?
17. Ik woon niet in Nederland, kan ik dan alsnog scriptiebegeleiding krijgen?
18. Kan ik begeleiding in een groepje krijgen?
19. Kan ik ook bij Jouw Scriptiecoach ook terecht voor andere opdrachten dan mijn scriptie?
20. Wat gebeurt er als ik niet tevreden ben met mijn toegewezen begeleider?
21. Ik heb al een scriptiebegeleider van mijn onderwijsinstelling, wat doen jullie anders?
22. Op welke manier kan ik hulp verwachten bij het schrijven van mijn scriptie?
23. Wat gebeurt er met de uren die ik niet gebruik?
24. Hebben jullie ook een slagingsgarantie?
25. Mijn gekochte uren zijn op, wat nu?
26. Kan ik ook gebruik maken van het STAP budget?
27. Kan ik een vergoeding vragen bij mijn zorgverzekeraar?
28. Hoe kan ik uren of een voordeelpakket bestellen bij Jouw Scriptiecoach?
29. Ik heb geen bevestigingsmail of factuur ontvangen, wat nu?
30. Kan ik mijn bestelling na afronding nog wijzigen of annuleren?
31. Welke betaalmethoden biedt Jouw Scriptiecoach aan?
32. Kan ik ook met een bankoverschrijving betalen?
33. Hoe kan ik een kortingsvoucher aanvragen als ik uren wil bijbestellen?
34. Ik heb een account aangemaakt maar ben mijn inloggegevens vergeten of krijg een foutmelding, wat nu?
Andere vragen?
Je kunt ons bereiken via het contactformulier of door ons te mailen op info@jouwscriptiecoach.nl. Telefonisch zijn we bereikbaar op 06-10331605. Je kunt ook een sms’je of Whatsapp bericht sturen.